Monday, December 30, 2013

Isteri yang Jujur

Sepasang Suami-Isteri tengah memandu di highway telah di tahan Polis….

Suami : ada apa masalah encik ?

Polis : anda di dapati memandu melebihi 110km

Suami : mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100km jer…mungkin meter saya rosak kot..
Isteri : abang tak baik tipu Polis tue…tadikan abang pandu lebih dari 150km…

Polis : saya juga akan saman encik berkenaan lampu brek encik tidak berfungsi…

Suami : yeker lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik…minta maaf,nanti saya betulkan

Isteri : abg..kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas..saya sendiri beritahu abg ..

Polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang…

Suami: saya baru jer bukak encik….masa encik tahan saya…

Isteri : abg nie..kan abg tak pernah pakai tali pinggang…tak baik tipu encik nie
si Suami yang tak tahan dengan kerenah Isteri dia terus melenting.

Suami : diam ler ko,semua ko beritahu Polis…ko nak aku kena saman apa??lurus banggang betul ko…budusss,aku tepok paler ko kang…

Polis :Puan,,selalu ker SUAMI marah puan macam nie??

ISTERI : tak ler…dia jarang marah saya..kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer…

Suami : Arrrrrggghhhh *keluar pistol..tembak kpala sendiri

No comments:

Post a Comment